Vilkår ved kjøp av nettkurs

VILKÅR FOR KJØP AV onlineKURS HOS

fjellfrisk  tone søndmør


Når du har gjennomført kjøpet har du rett på tilgang til kursmodulen(e) du har betalt for. Ved problemer med registrering/innlogging/tilgang kan du be om hjelp per e-post: tone@fjellfrisk.no og jeg vil hjelpe deg så fort som mulig.

BETALINGSLØSNING
Betalingsløsningen som benyttes er Stripe.
Stripe har en sikker betalingsløsning, og dine transaksjons-opplysninger lagres i Fjellfrisk sin brukerkonto hos Stripe.
Opplysninger omkring betalingene vil benyttes i regnskapet til Fjellfrisk.

REFUSJON
Du kan få refundert kjøpet ditt innen 14 dager fra kjøpsdato så fremt du ikke har startet på kursmodulen(e) du har kjøpt. Nederst i e-posten med kvitteringen din finner du også lenke til dette angreskjemaet, men det holder å sende en e-post til tone@fjellfrisk.no innen 14 dager, med skriftlig orientering om at du ønsker refusjon. Jeg sjekker at du ikke har satt i gang med kursmodulen(e) du har kjøpt, og orienterer deg når refusjon er på vei.