VILKÅR FOR KJØP AV onlineKURS HOS
fjellfrisk tone søndmør
Når du har gjennomført kjøpet har du rett på tilgang til kursmodulen(e) du har betalt for. Ved problemer med registrering/innlogging/tilgang kan du be om hjelp per e-post: tone@fjellfrisk.no og jeg vil hjelpe deg så fort som mulig.BETALINGSLØSNINGBetalingsløsningen som benyttes er Stripe.Stripe har en sikker betalingsløsning, og dine transaksjons-opplysninger lagres i Fjellfrisk sin brukerkonto hos Stripe.Opplysninger omkring betalingene vil benyttes i regnskapet til Fjellfrisk. REFUSJONDu kan få refundert kjøpet ditt innen 14 dager fra kjøpsdato så fremt du ikke har startet på kursmodulen(e) du har kjøpt. Nederst i e-posten med kvitteringen din finner du også lenke til dette angreskjemaet, men det holder å sende en e-post til tone@fjellfrisk.no innen 14 dager, med skriftlig orientering om at du ønsker refusjon. Jeg sjekker at du ikke har satt i gang med kursmodulen(e) du har kjøpt, og orienterer deg når refusjon er på vei.